fredag 5 juni 2009

Planer, planer, planer.

Lätta att göra upp, svårare att hålla sig till. Särsklit när det gäller vardagliga saker som man ska göra med viss regelbundenhet. Träning til exempel. Träning är nog faktiskt det mest slående exemplet på saker som inte blir av som planerat.

Sedan milspåret har min träning verkligen kommit av sig. Jag har varit ute i löpspåret EN gång sedan dess, och gymmet har jag inte gått i närheten av. Men nu gör jag ändå upp en liten plan för nästa vecka. Löpning måndag, gym onsdag, valfri fysisk aktivitet under helgen. Inte allför blodigt, det borde jag klara av. Utöver det är mået för nästa vecka att sätta upp ett mer långsiktigt mål för träningen över sommaren. Beach 2009 är det nog lite sent för, så jag får hitta något annat som motiverar mig. Beach 2010 känns lite avlägset. En löptävling till hösten kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar