fredag 31 juli 2009

Fortsatt låg aktivitet

Några speciella kraftansträngningar har jag inte gjort sedan jag kom hem från det senaste lajvet, i söndags kväll. Åtta dagar i fält, på ett arrangemang som är mer betonat av festival än friluftsliv, tar ut sin rätt och jag har dragit på mig en envis sommarförkylning, dock inte svininfluensan som min chef föreslog när jag ringde jobbet i går.
Aktiviteten har alltså varit låg, men nu har jag efter fem dagar hemma i alla fall lyckats få undan tvätt och packning. Jag har också tagit mig ut på balkongen vid fint väder, och vid ett tillfälle till och med ner till stranden (som ni kan se på bilden). Naturligtvis ingen träning, men motivationen är iallafall på topp så fort förkylningen är över. Det är ju bara två och en halv månad kvar innan tjurruset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar